معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل رویال تاور انتالیا

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

هتل رویال تاور آنتالیا

تور استانبول و تور آنتالیا را می توان از مهمترین تورها در تور ترکیه دانست. شاید دلیل اهمیت این هتل ها این است که با هر روحیه ای دیدن این شهرها می تواند لذت بخش باشد. با توجه به توریستی بودن شهرهای استانبول و انتالیا، یکی از هتل های انتالیا را در این مطلب توضیح می دهیم. هر چند لازم به ذکر است که معرفی هتل های استانبول نیز در این سایت وجود دارد.

هتل رویال تاور یکی از هتل های باشکوه آنتالیا است. این هتل ۵ ستار بسیار زیبا در زمینی به مساحت ۵۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.این هتل شامل ۴ برج به هم متصل به هم است. اتاق‌های هتل رویال تاور دارای طراحی بسیار شیکی هستند شده اند و در این امر دقت فراوانی برای ساخت هتل به خرج داده شده است. همه اتاق ها و سوئیت ها دارای حمام ، سیستم تهویه‌ی مطبوع مرکزی ، بالکن، مینی‌بار، گاوصندوق الکتریکی اینترنت بی سیم هستند.

هتل رویال تاور آنتالیا

tourana ir

امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل رویال تاور آنتالیا شامل آمفی‌تئاتر ، استخر ، سونا، رستوران اصلی با چند رستوران با منوی جداگانه ، چندین بار اعم از یک بار ساحلی و یک بار کنار هستند. امکانات اضافی برای هر اتاق نیز علاوه بر تلویزیون های ماهواره ای، اتاق مهمان ، دسترسی به اینترنت بی سیم، و تهویه مطبوع وجود دارد . امکانات ویژه ای آن که شامل سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری باشد و همچنین اتاقهای ویژه از قبیل اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خانوادگی را برای این هتل تعبیه شده است. به این امکانات می توان موسیقی زنده، یک مرکز ورزشی عظیم با وسایل ورزش متنوع ، حمام ترکی، حمام بخار، استخر روباز، سرسره‌ی آبی را نیز اضافه کرد.

هتل رویال تاور آنتالیا

tourana ir2

هتل رویال تاور آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله ای حدود ۱۷ کیلومتری ساحل کمر قرا دارد. این هتل در نزدیکی پارک کارناوال و ساحل بی ال ام و همچنین مراکز خرید شی مال، لورا ، ، ترا سیتی قرار دارد . فاصله هتل تاور آنتالیا از فرودگاه آنتالیا فقط ۱۵ کیلومتر می باشد و تا مرکز آنتالیا ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل رویال تاور آنتالیا

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی