معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آپارتمان کلاس فامیلی مارماریس

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

هتل آپارتمان کلاس فامیلی مارماریس

مارماریس و تور مارماریس را می توان یکی از تورها و مقاصد نسبتا جدید گردشگری در ترکیه دانست. این شهر ساحلی بسیار زیبا همچون جواهری در سزمین ترکیه می درخشد به طوری که امروزه تور مارماریس و هتل های مارماریس از جمله پرطرفدارهای دنیا هستند. با توجه به هتل های بسیار زیبای مارماریس یکی از ان ها را در این متن برای مسافران مارماریس معرفی خواهیم کرد.

هتل آپارتمان کلاس فامیلی یکی از هتل آپارتمان های شهر زیبای مارماریس است. این هتل زیبا و کوچک دارای اتاق های زیبا و پاکی است که سالانه پذیرای گردشگرانی از سراسر دنیا است.پذیرش شبانه روزی شروع خدمات و امکانات این هتل است و در این هتل خدماتی چون کافی شاپ، خدمات کپی و ارسال فکس، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایاب و ذهاب، امکان تهیه نهار، کرایه دوچرخه، امکان دریافت بلیط، کافی شاپ، کافی شاپ مخصوص تنقلات، تبادل ارز، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان، محیط سیگار ممنوع، محیط باز حیاط فضای سبز، تورهای داخلی، استخر سرباز ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، ارائه می شود.

هتل آپارتمان کلاس فامیلی مارماریس

tourana ir

هتل آپارتمان کلاس فامیلی مارماریس

tourana ir2

باغ این هتل انقدر دل نشین است که اگر آن را در کنار موقعیت خوب ان بگذاریم و صد البته امکانات یاد شدهف این هتل را هتلی مناسب برای مسافران مارماریس می توان قلمداد کرد.

هتل آپارتمان کلاس فامیلی مارماریس

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی