معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سلطان سیده آنتالیا

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ

هتل سلطان سیده آنتالیا

تور آنتالیا و تور استانبول را می توان تور های پر طرفدار برای ایرانیانی دانست که به کشور ترکیه سفر می کنند. این دو شهر توریستی را انتخاب می کنند.

هتل سلطان سیده در منطقه سیده انتالیا یکی از هتل های زیبای کش.ر ترکیه است. این هتل بسیار زیبا در گروه هتل های ۵ ستاره بسیازر لوکس قرار دارد . سالانه پذیرای مسافران بسیاری از سراسر نقاط دنیا است. ای هتل که در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است، دارای محیطی فوق العاده است و اتاقهای این هتل مجهز و دارای طراحی منحصر بفرد هستند. این هتل با ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان خود فراهم می کند. چیدمان متفاوت این اتاق متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی می تواند صبح مسافران را به بهترین وجه شروع کند.

هتل

tourana ir

صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت همچنین تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار تعدادی از امکانات اتاق های این هتل هستند. سونا، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز آب درمانی، خدمات نگهداری کودک، اتاق های ویژه معلولین، پارکینگ، اینترنت پر سرعت، پارکینگ اختصاصی باغ هتل، رستوران با منوی غذاهای محلی، مدیترانه ای، و اروپایی، بیلیارد و بولینگ، سالن ورزشی و … نیز دسته کوچکی از امکانات و خدات این هتل هستند.

هتل سلطان سیده آنتالیا

tourana ir2

هتل سلطان سیده آنتالیا در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل شنی قرار دارد بعلاوه آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی و خدماتی عالی سبب شده تا این هتل مورد توجه واقع گردد. همچنین به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز می توان بیان داشت که فاصله ۷۰ کیلومتری با مرکز شهر انتالیا و ۵۶ کیلومتر با فرودگاه انتالیا موقعیت این هتل را بی نظیر ساخته است.

هتل سلطان سیده آنتالیا

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی