معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل شس ارپرتو مادرید

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

هتل شس ارپرتو مادرید

مادرید بزرگترین شهر  پادشاهی اسپانیا است. شهر مادرید علاوه بر پایتختی کل کشور، پایتخت یک بخش خودمختار و مرکز استان مادرید نیز هست. این هشر یکی از کلان شهرهای اروپا است که سالانه گردشگران زیادی را در قالب تور مادرید به خود جلب می کند. در این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارند که بدین ترتیب این شهر در زمره یکی از توریستی ترین شهرهای اروپا نیز هست. نظر به آسایش مسافران تور اسپانیا و مادرید، در این مطلب یکی از هتل های اسپانیا واقع در مادرید را معرفی خواهیم کرد.

هتل شس ارپرتویکی از هتل های شهر مادرید است. این هتل با دارا بودن ۸۰ اتاق در اندازه ها و چشم اندازهای مختلف یکی از هتل های کوچک اما شیک مادرید اسپانیا است. اسن هتل بر طبق درجه بندی های و گروه بندی های هتل داری در زمره هتل های سه ستاره قرار دارد اما امکانات و خدمات ان بسیار بیش تر از هتل های سه ستاره است.

 هتل شس ارپرتو مادرید

tourana ir

هتل شس ارپرتو مادرید

tourana ir2

در این هتل یک صرافی وجود دارد که نقل و انتقالات و سایر کارهای پولی را به سادگی و کمترین زمان انجام می دهد. همچنین در هتل یک اتاق جلسه کاملا مجهز موجود میباشد. کتابخانه ترانسفر فرودگاه رستوران هتل با غذاهای لذیذ، اتاق های ویژه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، استخر، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، امکانات اتاق VIP ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، گرمایش از دیگر امکانات این هتل اند.

 هتل شس ارپرتو مادرید

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی