معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سیلکن گران هاوانا بارسلونا

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

هتل سیلکن گران هاوانا بارسلونا

شهر زیبای بارسلونا همانی‌ است که از یک شهر اروپایی انتظار می رود با همان کیفیت و فضا.  کافه‌هایی که تا پاسی از شب گذشته باز هستنند، آثار دیدنی و موزه‌ها، دریا و ساحل، خیابان‌های پر توریست، آثار معماری معروف، خرید و تفریح. این شهر پر جنب و جوش و شاد یکی از بهترین مقاصد سفر به اروپا است. در این شهر هتل های زیبایی نیز پیدا می شوند که مکمل سفر توریست های تور اسپانیا و تور باریلونا هستند. در این مطلب به معرفی هتل هتل سیلکن گران هاوانا می پردازیم.

هتل سیلکن گران هاوانا یکی از هتل های زیبای شهر بارسلون است که در زمره هتل های با کیفیت و ۴ ستاره قرار دارد. این هتل با ۱۴۵ اتاق و سوئیت بسیار زیبای و مختلف سالانه پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است.

 هتل سیلکن گران هاوانا بارسلونا

tourana ir

هتل سیلکن گران هاوانا بارسلونا

tourana ir2

همچنین هتل سیلکن گران هاوانا بارسلونا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد به علاوه امکانات و خدمات با کیفیتی در این هتل عرضه می شود. امکاناتی نظیر سونا، سولاریوم، ماساژ، استخر روباز، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خانوادگی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات تورها، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، گرمایش ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، که مکمل موقعیت مناسب و آرامش این هتل است.

هتل سیلکن گران هاوانا بارسلونا

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی