معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل کورتیارد بای ماریوت پکن

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

هتل کورتیارد بای ماریوت پکن

کمتر کسی پیدا می شود که نام شهر مجموعه را نشنیده باشد. این منطقه بسیار زیبا که تا چندین سال قبل یکی از اسارار امیز ترین جاهای دنیا بود واقع در چین و نزدیکی شهر پکن است. برای دیدن این مجموعه به سادگی می توان ویزای چین را تهیه و همچنینی تور پکن را رزرو کرده و به دیدار شهر ممنوعه و دهها جاذبه طبیعی و انسانی شهر پکن رفت. در این مطلب برای این دسته از گردشگران چین یکی از هتل های این شهر را معرفی خواهیم کرد.

هتل کورتیارد بای ماریوت یکی از هتل های زیبای شهر پکن است. این هتل دارای ۲۵۸ اتاق متفاوت است که مسافران با هر گونه نیاز و سلیقه ای می توانند در آن ها اقامت کنند. اتاق های این هتل طیف وسیعی را در بر می گیرد از اتاق و امکانات برای معلولین تا سوئیت های وی آی پی و همچنینی سوئیت مخصوص تازه عروس.

 هتل کورتیارد بای ماریوت پکن

tourana ir

در این هتل خدمات و امکانات توسط کادری مجرب و خوش اخلاق ارائه و عرضه می شود. خدماتی چون اتاق های پاک و آرام با معماری دلپذیر، صرافی، اتاق جلسه کاملا مجهز، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، باغ، اتاقهای ضد صدا، امکانات باربیکیو، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار و … علاوه بر این ها موقعیت این هتل دسترسی آسانی را برای مسافران، به مراکز مورد نیاز خود، می دهد.

هتل کورتیارد بای ماریوت پکن

tourana ir2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی