معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل بابیل استانبول

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

هتل بابیل استانبول

استانبول یکی از شهرهای ترکیه و یکی از مراکز مهم گردشگری ان می باشد. این شهر ساحلی زیبا یکی از شهرهای عجیب دنیا است که واقع در دو قاره می باشد. بدون شک سفر به استانبول و تور استانبول را می توان یکی از بهترین خاطرات گردشگران قلمداد کرد. تکمیل لذت این سفر با انتخاب هتلی مناسب صورت می گیرد. در این متن یکی از هتل های استانبولرا معرفی خواهیم کرد.

هتل بابیل در شهر زیبای استانبول ، یکی از هتل های این شهر است که در زمره هتل های ۳ ستاره قرار دارد. این هتل بازسازی شده از هتل قدیمی بابیل است که رد قرن ۱۹ بنا نهاده شده بود. این هتل دارای ۴۶ اتاق است که همه اتاق های این هتل دارای طراحی متفاوتی هستند و هریک به سبک مدرن و طراحی ترکی آراسته شده اند. این هتل دارای سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق ۳ تخته ، اتاق خانوادگی ، اتاق معمولی و سوئیت می باشد که همگی اتاقهای هتل دارای خدمات خانه داری ست.

 هتل بابیل استانبول

tourana ir

در باب امکانات و خدمات هتل بابیل استانبول می توان گفت که این هتل دارای امکانات و خدماتی نظیر رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار، رستوران مجلل هتل است.

هتل بابیل استانبول

tourana ir2

این هتل در منطقه ینی کاپی و خیابان استقلال واقع است و در نزدیکی مراکز خرید استانبول و گالری های هنری قرار دارد. همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل بابیل استانبول

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی