معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل هالیدی این دشنمن پکن

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

هتل هالیدی این دشنمن پکن

سفر به چین و سفر به پکن یکی از بهترین سفر ها و خاطره انگیز ترین های مسافران شرق دور است و سفر به چین می تواند یکی از بهترین سفرهای گردشگران باشد. در ایران طرفداران تور چین می توانند با مرجعه به سفارت چین اقدام به تهیهویزای چین نموده و پس از آن به این کشور سفر کنند. در این کشور هتل های زیادی وجود دارد که در این متن به معرفی یکی از ان ها در پکن می پردازیم.

هتل هالیدی این بیجینگ دشنمن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل دارای ۳۰۹ اتاق است که اتاق هاس اتاندارد تا سوئیت های لوکس و سوئیت های مخصوص معلولین و سوئیت های وی ای پی را شامل می شود.

 هتل هالیدی این دشنمن پکن

tourana ir

هتل هالیدی این دشنمن پکن

tourana ir2

این هتل دارای چندین فروشگاه های متعدد است بعلاوه یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه مجهز نیز یکی دیگر از امکانات این هتل است.مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، گرمایش، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، اتاق و امکانات برای معلولین از دیگر خدمات و امکانات این هتل است.

هتل هالیدی این دشنمن پکن

tourana ir3


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی