معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل بلو وی استانبول

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ب.ظ

هتل بلو وی استانبول

 شهر استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور زیبای ترکیه بوده‌است که این به دلیل موقعیت اتصالی بین‌المللی آن می‌باشد. در این شهر زیبا تقریباً ۲۰ درصد از کار صنعتی ترکیه و ۳۸ درصد از فضای کاری صنعتی ترکیه را به خود اختصاص داده است و این می تواند علاوه بر جاذبه های گردشگری آن، یک جاذبه اقتصادی برای تور ترکیه و تور استانبول باشد. در این مطلب هتلل بلووی استانبول را معرفی خواهیم کرد که امید است مورد استفاده و توجه مسافران این کشور قرار گیرد.

هتل بلووی در شهر استانبول یکی از هتل های زیبای این شهر است. این هتل دارای درجه 4 ستاره بوده که درجه خوبی محسوب می شود و می توان از هتلی با این درجه استراحتی درخور و شایسته را انتظار داشت. اتاق ها و سوئیت های مختلف این هتل انتخاب را برای مسافران در هر شرایطی آسان نموده است.

تور ترکیه در هتل بلو وی استانبول

tourana ir

تور ترکیه در هتل بلو وی استانبول

tourana ir2

امکانات و خدمات این هتل در زیر آورده شده است.

تلویزیون، ماهواره با لیستی از شبکه های محلی و بین المللی، مینی بار، چای ساز، قهوه جوش، اتو، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ،استخر روباز و سرپوشیده، مرکز نگهداری اطفال و کودکان،سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص زمین گلف، بیلیارد، تنیس، افراد معلول، باغ مخصوص کودکان، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم پر سرعت، مرکز ماساژ، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، و … .

تور ترکیه در هتل بلو وی استانبول

tourana ir3

تور ترکیه در هتل بلو وی استانبول

tourana ir4

هتل های استابول را نیز در این سایت مشاهده فرمائید.

موقعیت هتل ووی استانبول را می توان اینگونه شرح داد؛ هتل ووی استانبول در مرکز این شهر واقع است و در شیشلی قرار دارد. فاصله این هتل ۱۶۰۰ متر با میدان تقسیم و 400 متری کلیسای جامع سنت است و همچنین 200 متر تا مترو عثمان بی فاصله دارد. همچنین این هتل ۲۰ کیلومتر از فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد هتل می باشد.

تور ترکیه در هتل بلو وی استانبول

tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی