معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل کروانسارای مارماریس

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

هتل کروانسارای مارماریس

مارماریس شهری زیبا و بندری دلنشین در سواحل مدیترانه است. این شهر به دلیل قرار گیری در میان رشته کوه های کنار دریا شهره است. این شهر دارای آب و هوایی مدیترانه ای است. که به این دلیل و به دلیل تفریحاتی که در این شهر است مسافران بسیاری را در قالب تور ترکیه و تور مارماریس به سمت خود جلب می کند. در این متن یکی از هتل های زیبای این شهر پر آوازه را معرفی خواهیم کرد.

هتل کروانسارا (یا همان کاروانسرا) مارماریس یکی از هتل های 4 ستاره مارماریس است. این هتل با دارا بودن اتاق ها و سوئیت های مختلف سالانه پذیرای مسافران و گردشگرانی از سراسر دنیا است. لازم به ذکر است که چشم انداز زیبای این اتاق ها هر مسافری را می تواند به خود جلب کند.

تور ترکیه در هتل کروانسارای مارماریس

tourana ir

تور ترکیه در هتل کروانسارای مارماریس

tourana ir2

امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل را می توان امکانات با کیفیتی دانست که در زیر به پاره ای از ان ها شااره می شود.

محیط سیگار ممنوع، نظافت اتاق، استخر روباز، کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، باشگاه بیلیارد، مجهز به آسانسور، محل ویژه کتابخوانی، سالن زمین تنیس روی میز، کافی شاپ کافی شاپ و چمدان، مینی گلف، سونا، اتاق های ویژه معلولین، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، باشگاه ورزشی، حمام مخصوص ترکی و بخار، لاندری، اتو کشیدن البسه، زمین تنیس، مرکز خرید داخلی، حمام مخصوص ترکی، استخر مسقف، سالن گیم نت، صرف صبحانه در اتاق، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، خشکشویی، محیط باز حیاط فضای سبز، تورهای داخلی، خدمات آرایشی، آبگرم و مرکز ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، تحویل سریع اتاق، تهیه سوغات از فروشگاه هتل , …

تور ترکیه در هتل کروانسارای مارماریس

tourana ir3

تور ترکیه در هتل کروانسارای مارماریس

tourana ir4

موقعیت هتل کروانسارای مارماریس را می توان موقعیتی دانست که دسترسی به فرودگاه و ترمینال های مسافربری و همچنین مراکز تفریحی را در بندر مارماریس ساده می کند. این هتل در ۱۰۰ کیلومتری فرودگاه مارماریس و در مرکز شهر و در ۲ کیلومتری ساحل می باشد. به طور کلی می توان گفت هتل کروانسارای مارماریس از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است.

تور ترکیه در هتل کروانسارای مارماریس

tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی