معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

هتل لیماک لیمرا آنتالیا

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ

از مقاصد گردشگری دنیا کشور ترکیه است. این کشور به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری جهان در بین ۱۰ کشور اول دنیا قرار دارد، شهرهای ساحلی این کشور مانند انتالیا به عنوان قطب های گردشگری سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا مخصوصا ایران هستند. در این شهرها هتل های زیادی وجود دارد که آشنایی با ان ها انتخابشان را ساده تر می کند. در این نوشته یکی از هتل های آنتالیا را با نام هتل لیماک لیمرا آنتالیا معرفی خواهیم کرد.

هتل لیماک لیمرا واقع در شهر رویایی آنتالیا یکی از هتل های موفق و مجلل این شهر است. این هتل در یکی از پرتردد ترین مراکز توریستی آنتالیا (کمر) و در بخش کریش واقع شده است. ه هتل لیماک لیمرا در دامنه کوه تاریخی المپوس و در سمت راست آن دریا واقع شده است. مساحت این هتل ۱۴۰۰۰۰ متر مربع است که در سال ۱۹۹۸ افتتاح شد. طراحی و ساخت این هتل را می توان شاهکار محصوب کرد که حتی به این دلیل و بخاطر معماری زیبایش جایزه ای به آن تعلق گرفته است. اتاقهای هتل لیماک لیمرا آنتالیا یکی از راحتترین اتاقهایی است که می توان در آنتالیا تجربه کرد. این هتل دارای ۶۸۰ اتاق بسیار لوکس و متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان است.

 تور ترکیه در هتل لیماک لیمرا آنتالیا

tourana ir

تور ترکیه در هتل لیماک لیمرا آنتالیا

tourana ir2

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها به گردشگران تور ترکیه و تور آنتالیا ارائه می شود. روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن مستقیم ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب و تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی مینی بار ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان قسمتی از امکانات اتاق ها است.

همچنین هتل دارای ۶ استخر بزرگ، استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز هست. . از دیگر امکانات این هتل می توان به: فروشگاه، خدمات شستشوی لباس، خدمات کپی و فکس، چندین رستوران با فضایی با شکوه، سینما و رادیو کافی شاپ ، خدمات پزشکی، زمین تنیس، سونا و جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازی مجهز برنامه های سرگرمی کودکان، پلاژ اختصاصی، خدمات خانه داری، حمام ترکی، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب، بیلیارد سرسره های آبی، ورزش های آبی موتوری، اتصال به اینترنت پر سرعت در تمام هتل، پرتاب دارت، پینگ پنگ، کافی نت، اتاق بازی، رستوران با منوی عالی، و … اشاره داشت.

تور ترکیه در هتل لیماک لیمرا آنتالیا

tourana ir3

تور ترکیه در هتل لیماک لیمرا آنتالیا

tourana ir4

هتل لیماک لیمرا آنتالیا در ۶۰کیلومتری شهر آنتالیا و همچنین در 70 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد. در تصویر زیر موقعیت این هتل نشان داده شده است.

تور ترکیه در هتل لیماک لیمرا آنتالیا

tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی