معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

هیلتون آرکادیا پوکت

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ

سفر به تایلند،را می توان تجربه ای بی نظیر دانست. کشوری با مردمان مهمان نواز، با فرهنگی غنی و همچنین با دارا بودن مراکز گردشری زیبا و متنوع. پوکت یکی از شهرهای تایلند است که یکی از مراکز گردشگری این کشور محسوب می شود و تور پوکت را به یکی از پرطرفدارترین تورها تبدیل نموده است. این شهر زیبا با دارا بودن طبیعت زیبا و هتل های فوق العاده شهره است. در این متن یکی از هتل های پوکت را معرفی می کنیم.

هتل هیلتون آرکادیا یکی از اقامتگاه های بسیار مجلل پوکت است. این هتل که در دسته هتل های 5 ستاره و لوکس قرار دارد با 664 اتاق (استاندارد، خانوادگی، دوبلکس، سوئیت محصوص عروس و دامادهای جوان، سوئیت مخصوص افراد با نیازمندی های خاص) سالانه مسافران زیادی را پذیرا است. این هتل 5 ستاره در منطقه کارن بیچ پوکت و در نزدیکی 2 جاذبه توریستی پارک فانتزی و برج چالونگ قرار گرفته است. علاوه بر این فاصله نزدیک با فرودگاه از این هتل (45 دقیقه با ماشین) این هتل را در زمره بهترین انتخاب ها قرار داده است.

هتل هیلتون آرکادیا پوکت

tourana ir

این هتل 5 ستاره و مجلل دارای خدمات و امکانات منحص به فردی است که از جمله ان ها می توان به موارد زیر اشاره داشت: کافی شاپ و بار، آسانسور، پارکینگ، سینما، فروشگاه، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، ورزش های آبی (غیر موتوری و موتوری) ، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی، ماساژ، سالن بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، بولینگ، گلف/مینی گلف، تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، سشوار، اینترنت،ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران و … .

هتل هیلتون آرکادیا پوکت

tourana ir2

هتل هیلتون آرکادیا پوکت

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی