معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ق.ظ

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از بهترینهای پیشنهادی برای افرادی که برای در کردن خستگی و تفریح می خواهند به ترکیه سفر کنند، تور استانبول است. در این شهر می توان خرید کرد، آثار تاریخی و باستانی را دید، از موزه ها و گالری های هنری بازدید کرد و در نهایت در مراکز خرید ان لذت برد. این لذت را می توان با اقامت در یک هتل زیبا تکمیل کرد. در این متن به معرفی یکی از هتل های زیبای استانبول می پردازیم.

هتل بارسلو ارسین توپکاپی یکی از هتل های بسیار زیبای شهر استانبول است. این هتل که در گروه هتل های لوکس و 5 ستاره قرار دارد. این هتلدارای ساختمانی مدرن و بسیار شیک است همچنین اتاقهای این هتل مشتمل بر ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد که مساحت و چیدمان زیبا و متفاوت آنها متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان طراحی شده و آرامش را برای آن ها به ارمغان می آورد.

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

tourana ir

امکانات و همچنین خدمات هتل بارسلو ارسین توپکاپی بسیار جذاب و متنوع ارزیابی می شود و در این باره می توان بیان داشت که مواردی که در زیر بیان مشود لیستی از مهمترین ها در این هتل می باشد. ، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی،. استخر روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، میز بیلیارد ، گیم نت ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه ، تاکسی سرویس، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، میز کار ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک ، ضد حساسیت و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان.

 هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

tourana ir2

هتل بارسلو ارسین توپکاپی در منطقه فاتح واقع است. قصر و موزه توپکاپی ، بازار بزرگ استانبول ، مسجد ایاصوفیه و منطقه سلطان احمد در فاصله ای کمتر از ۳ کیلومتری ساختمان این هتل واقعند و این هتل تا فرودگاه بین المللی استانبول ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی