معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل رادگاست پکن

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ق.ظ

هتل رادگاست پکن

شهر پکن پایتخت  چین و مرکز فرهنگی و سیاسی این کشور است. این شهر در دشت شمال چین واقع است و از نظر عرض جغرافیایی، با شهرهای رم ایتالیا و مادرید اسپانیا در یک عرض جغرافیایی قرار دارد و از آب و هوای مشابه (معتدل موسمی قاره ای) برخوردار است.شهر پکن سالانه پذیرای گردشگرانی از سراسر نقاط دنیا است. از کشور ایران نیز سالانه مسافران زیادی به کشور چین سفر می کنند و ویزای چین را دریافت می کنند. در این مطلب به معرفی یکی از هتل های پکن می پردازیم که امید است مورد توجه مسافران تور پکن قرار گیرد.

هتل رادگاست پکن یکی از هتل های زیبای شهر پکن است. این هتل دارای 313 اتاق می باشد که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های لوکس، سوئیت های وی آی پی، سوئیت برای مسافران با نیازمندی های خاص می باشد.

هتل رادگاست پکن

tourana ir

هتل رادگاست پکن

tourana ir2

خدمات و امکانات رفاهی هتل ردگاست پکن شامل استخر سر پوشیده، ماساژ ، جکوزی ، سونا می باشد. همچنین این هتل دارای فروشگاه های متعدد می باشد. همچنین یک صرافی در این هتل مسئولیت نقل و انتقال پول مسافران و چینج پول برای ان ها را بر عهده دارد. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توان به ماساژ، جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP ، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کشیدن سیگار، بار، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص اشاره داشت.

هتل رادگاست پکن

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی