معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل هالیدی این ساچفسکی

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ق.ظ

هتل هالیدی این ساچفسکی

مسکو پرجمعیت‌ترین شهر روسیه است. این شهر از مهمترین مراکز اقتصادی و سیاسی روسیه و اروپا است و همچنین یکی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا است. کاخ کرملین یکی از جذاب ترین کاخ های حکومتی جهان در این شهر زیبا و اغلب سرد قرار دارد. این شهر به دلیل وجو مسافرت های داخل شهری و همچنین وجود توریست های فراوان دارای چهار فرودگاه بین‌المللی، نه ایستگاه راه‌آهن و مترو مسکو است. به دلیل توریستی بودن این شهر یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر را در این مطلب معرفی خواهیم کرد به این امید که راهنمای مسافران تور روسیه و تور مسکو باشد.

هتل هالیدی این ساچفسکی کلان شهر مسکو یکی از هتل های 5 ستاره و بسیار مجلل و لوکس این شهر می باشد. این هتل، در سال 2006 و در 20 طبقه و 312 اتاق ساخته شد. اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد، سوئیت های لوکس، اتاق های وی آی پی و اتاق هایی برای مسافران با نیازمندی های خاص است.

هتل هالیدی این ساچفسکی

tourana ir

 هتل هالیدی این ساچفسکی

tourana ir2

خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل فراتز از انتظار است و خدمات و امکاناتی چون استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و در این هتل زیبا ارائه می شود. همچنین هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو در نزدیکی مرکز شهر مسکو و همچنین در نزدیکی 4 ایستگاه مترو واقع شده است.

هتل هالیدی این ساچفسکی

tourana ir4

هتل هالیدی این ساچفسکی

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی