معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل هیلتون مسکو

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

هتل هیلتون مسکو

روسیه و مسکو دیدنی های بسیاری دارد که ترو مسکو و روسیه را دلچسب نموده است. در این کشور زیبا با طبیعت خاصش، هتل های زیادی ساخته شده اند که سالانه به مسافران زیاد خود خدمات ارائه می دهند. یکی از این هتل ها هتل هیلتون مسکو است.

شعبه مسکوی هتل های زنجیره ای هیلتون یا به عبارتی هتل هیلتون مسکو اولین شعبه از هتل های زنجیره ای هیلتون است که در روسیه و در شهر مسکو بنا نهاده شد. این هتل پس از جنگ جهانی دوم و در سال 1949 در زمان استالین بنا نهاده شد. هتل هیلتون مسکو دارای 330 اتاق در 19 طبقه ساخته شده است. ساختمان این هتل کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران می باشد. این هتل 5 ستاره بسیار زیبا و مجلل را می توان یکی از ساختمان های زیبای شهر مسکو دانست.

هتل هیلتون مسکو

tourana ir

هتل هیلتون مسکو

tourana ir2

هتل هیلتون مسکو دارای چندین رستوران است که با منوی غذاهای بین الملی و روسی از مهمانان خود پذیرایی می کنند. از جمله این رستورانها می توان به رستوران الگانت اشاره نمود که در آن غذاهای بین المللی و روسی را همراه نوشیدنی در ظروف مخصوص نیز سرو می شود. همچنین این هتل دارای شش اتاق جلسه و نیز یک سالن بازی در متراژ 800 متر مربعی است. کتری برقی، اتو، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD، حمام با ترکیب دوش و وان، میز لپ تاب، سرویس چای و قهوه استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدن سازی 24 ساعته، حمام آفتاب، خشک شویی، صرافی، فروشگاه، روم سویس 24 ساعته و …. از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می آید. هتل هیلتون مسکو در نزدیکی ایستگاه مترو کراسنیوروتا قرار داشته و مسافت آن تا کرملین مسکو حدود5 دقیقه است.

هتل هیلتون مسکو

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی