معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

مالزی یکی از کشورهای زیبای قاره آسیا که با جاذبه های گردشگری فراوان خود سالانه پذیرای مسافران فراوانی در ثالب تور مالزی و دیگر تورها است. در این کشور، کوالالامپور یکی از مراکز و شهرهای مهم در صنعت توریسم محسوب می شود. در این متن به معرفی یکی از هتل های این شهر زیبا می پردازیم.

هتل شرایتون امپریال در شهر زیبای کوالالامپور،یکی از هتل های 5 ستاره است که می توان ان را به معنی وقعی کلمه، اقامتگاهی مجلل توصیف کرد. هتل شرایتون امپریال کوالالامپور با ارائه بهترین خدمات و امکانات یکی از هتل های عالی در بین بهترین هتل های کوالالامپور محسوب می شود. این هتل در نزدیکی مکان هایی مانند برج های دوقلو و KLCC، و دیگر مراکز خرید واقع شده است و از این رودسترسی آسانی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

tourana ir

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

tourana ir2

در این هتل بسیار مجلل و شیک امکانات و خدمات زیادی اراه می شود که عبارتند از : پذیرش 24 ساعته، کلاسهای ایروبیک، خدمات خشکشویی، سالن بدنسازی و امکانات اسپا، ماساژدرمانی، نزدیکی به مراکز خرید، سرویس حمل و نقل رایگان به مراکز مهم، صرافی،خدمات پذیرش سریع،خدمات تور شهری، دربان،خدمات ترجمه، خدمات پزشکی، اجاره خط تلفن همراه، عکاس، فروشگاه، تابلوی اعلانات، استخر، سیستم تهویه مطبوع، امکانات مخصوص غیر سیگاری ها، پارکینگ، حمام بخار، سالن ژیمناستیک، استخر روباز، برنامه های تفریحی، خدمات 24 ساعته اتاق، خدمات اجاره ماشین، خدمات واکس، اجاره کامپیوتر، خدمات پرستار بچه، کارمندان چند زبانه، خدمات کپی و پرینت، دسترسی به اینترنت، خدمات لیموزین، مرکز تجاری، گاو صندوق، نگهداری لباس، گل آرا، نگهداری چمدان، دسترسی آسان به ساختمان، آسانسور، داروخانه، بوتیک، سونا، سالن زیبایی مو و ناخن، امکانات مخصوص معلولین.

هتل شرایتون امپریال کوالالامپور

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
شین الف

نظرات  (۱)

مردم از کسی لذت می برند که از زندگی لذت ببرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی