معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل ملیا کاستیلا مادرید

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

هتل ملیا کاستیلا مادرید

مادرید را می توان یکی از شهرهای شیک اروپا داسنت. پایتخت کشور زیبای اسپانیا، را می توان تلفیقی از زیبایی دانست. این شهر با داشتن مراکز گردشگری جدید و قدیم سالانه گردشگران زیادی را پذیراست. در این متن جهت اطلاعات مسافرانتور اسپانیا، یکی از هتل های این شهر را معرفی خواهیم کرد.

هتل ملیا کاستیلا مادرید یکی از هتل های مجلل اسپانیا و مادرید است. این هتل دارای 915 اتاق (شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، سوئیت های لوکس و …) است. شیشه های دوجداره اتاق ها از ورود هرگونه سر و صدا به اتاق ها جلویری کرده و استراحتی آرام را به شما هدیه خواهند داد. همچنین چیدمان اتاق ها و چشم اندازهای مناسب لذت اقامت در این هتل را چند برابر می کند.

هتل ملیا کاستیلا مادرید

tourana ir

هتل ملیا کاستیلا مادرید دارای کارمندان آموزش دیده با رفتاری دوستانه است که خدمات این هتل را با رفتاری متین ارائه می دهند به علاوه امکانات این هتل نیز درخور توجه است. در این باره می توان امکانات و خدمات این هتل را در سطور زیر بیان داشت.

هتل ملیا کاستیلا مادرید

tourana ir2

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز تجارت، استخر سرپوشیده، استخر سرباز، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاق های خانوادگی و …

هتل ملیا کاستیلا مادرید

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی