معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل پاسارگاد بانکوک

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ

هتل پاسارگاد بانکوک

سفر به تایلند یکی از بهترین تجربه های افراد می تواند باشد، این سفر و تور بانکوک می توان لذتی به یاد ماندنی را در ذهن ماندگار کند. هتل های زیادی در شهر بانکوک وجود دارد که برای هر سلیقه ای انتخابی وجود دارد. در این متن یکی از هتل های سه ستاره بانکوک را معرفی می کنیم.

هتل پاسارگاد بانکوک هتل است با مدیریت ایرانی که به همراه رستوران پاسارگاد که ان هم با مدیریت ایرانی اداره می شود، در منطقه تجاری بانکوک واقع شده است. این هتل در منطقه تفریحات شبانه بانکوک قرار دارد و برای شبگردهای تور بانکوک می تواند دسترسی نزدیکی داشته باشد.

هتل پاسارگاد بانکوک

tourana ir

هتل پاسارگاد بانکوک

tourana ir2

در این هتل امکاناتی از قبیل بوفه صبحانه، چراغ آباژور در کنار تخت‌های موجود در اتاق‌ها، کمد‌های قفسه‌دار و سرویس‌های رایگانی مانند مسواک و خمیردندان و کیف اصلاح صورت، قبیل سرویس بار، سرویس اینترنت در اتاق‌ها یا لابی هتل، بوفه و مینی‌بار در داخل اتاق‌ها، داشتن کیت خیاطی؛ واکس کفش، لیوان، پارچ آب، قاشق و بشقاب و چنگال در اتاق‌ها، سشوار، دستمال کاغذی، آینه قدی، محلی ویژه برای قراردادن چمدان‌ها و سرویس خشکشویی را می توان خدمات و امکانات این هتل بیان داشت.

هتل پاسارگاد بانکوک

tourana ir3


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی