معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل هیات ریجنسی سوچی

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

سفر به شهری که در آن المپیک برگذار شده باشد لذتی دو چندان دارد و این برای سوچی نیز این گونه است. سوچی، طولانی ترین شهر اروپا با نواری ساحلی در حدود 150 کیلومتر با قدمتی چند هزار ساله و تلفیقی از ساختمان هایی مدرن و تمدنی کهن چشم هر بیننده اس را به خود خیره می کند و از این باب تور سوچی در تور روسیه همانند مرواریدی درخشان است.

هتل هیات ریجنسی در شهر زیبای سوچی یکی از هتل های بسیار مجلل و لوکس روسیه است. با 14 طبقه و 198 اتاق سالانه پذیریای مسافران زیادی است که از سراسر دنیا به دیدن سواحل دریای سیاه می آیند. این هتل زیبا واقع در مزکز شهر است و این امر دسترسی به سواحل دریای سیاه و موزه ی سوچی و دیگر دیدنی های سوچی را به یادگی امکان پذیر می کند.

هتل هیات ریجنسی سوچی

tourana ir

این هتل مجلل و لوکس که در زمره بهترین هتل های 5 ستاره قرار داشته و امکانات و خدماتی رویایی را به مسافرانش ارائه می کند که در زیر به پاره ای از ان ها شااره می شود:

سیستم تهویه مطبوع مناسب، مینی بار، کتری چای، قهوه ساز، یخچال، فضای نشیمن، تلوزیون LCD، اینترنت رایگان، لابی مجلل، بالکن با دید به شهر، اتاق هایی مجلل با دکوراسیونی عالی، سونا، جکوزی، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ، میز پینگ پنگ و بیلیارد، بولینگ، بار، رستوران با منویی بین المللی شامل غذاهای روسی قفقازی حلال و …، خشک شویی، لباسشویی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، صرافی و … .

هتل هیات ریجنسی سوچی

AERHR_P006

هتل هیات ریجنسی سوچی

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی