معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سیده پرمیوم آنتالیا

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

تور ترکیه از تورهای پرطرفدار دنیاست . ایرانی ها نیز این تور را می پسندند و تور آنتالیا و تور استانبول را به سایر استانهای ترکیه ترجیح می دهند . شما می توانید این تور را با اقامت در یکی از بهترین مناطق آنتالیا و بهترین هتل های آنتالیا به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های ۵ ستاره آنتالیا با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند . سیده با داشتن طبیعتی دلنشین و زیبا یکی از بهترین تفریحات آنتالیا ست و تور سیده نیز یکی از مفرح ترین تورهای ترکیه است . هتل های سیده آنتالیا هرکدام یک مرکز تفریحی محسوب می شوند.

سیده یکی از اصلی ترین مناطق توریستی آنتالیا بشمار می آید و هتل سیده پرمیوم در انتالیا یکی از هتل های زیبای این منطقه می باشد. هتل سیده پرمیوم آنتالیا که زمره هتل های 5 ستاره و لوکس قرار می گیرد، یکی از هتل های پرطرفدار انتالیا است. این هتل با ۴۵۰ اتاق و سوئیت زیبای و لوکس که شامل اتاق های استاندارد تا سوئیت های وی آی پی هستند، سالانه پذیرای مسافرانی از اقصی نقاط دنیا مخصوصا ایران است.

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

tourana ir

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

tourana ir2

اتاقهای این هتل بسیار زیبا هستند و با پنجره های بزرگ رو به چشم اندازهای رویایی این هتل قرار دارند. دکوراسیون و رنگ آمیز اتاق ها به همراه تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان تنها بخشی از امکانات درون اتاق های این هتل هستند. علاوه بر این آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین مانند چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد، سالن کنفرانس، سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت و … از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. هتل سیده پرمیوم آنتالیا در 65 کیلومتری آنتالیا و 45 کیلومتری فردگاه است و از این رو موقعیت مناسبی دارد.

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی