معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

بارسلونا پایتخت ایالت خودمختار کاتالونیای اسپانیا است. نیوکمپ و فوتبال استثنایی باشگاه اف سی بارسلونا را می توان نماد این شهر دانست. این شهر تاریخی یکی از مراکز گردشگری اروپا است که با داشتن جاذبه های ردشگری و همچنین هتل های فراوان مشهور است. در این مطلب یکی از این هتل ها را معرفی خواهیم کرد.

 هتل دبلیو بارسلنا یکی از هتل های زیبای کشور اسپانیا و شهر بارسلونا است. شکل جالب و بادبانی این هتل در کنار ساحل زیبای شهر بارسلونا قرار دارد. این هتل اقامت مجللی را به همراه یک مرکز آب گرم، استخر بزرگ و بار بام به میهمانان و اقامت کنندگان خود ارائه میدهد. اتاقهای زیبای هتل ذبلیو به شیوه ای زیبا و شیک طراحی و پجره های این اتاق ها رو به دریای مدیترانه و یا شهر مشرف است. دکوراسیون زیبای اتاق ها، و چیدمان آن به همراه دارای دو رستوران با منوی فوق العاده به همراه یک تریای واقع در کنار استخر و یک تریای واقع در لابی از امکانات این هتل است.

هتل دبلیو بارسلونا

tourana ir

ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP ، کلوپ با DJ، استخر، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تریا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه را می توان دیگر امکانات و خدمات این هتل دانست.

هتل دبلیو بارسلونا

tourana ir2

علاوه بر این ها، هتل دبلیو از موقعیت مناسبی برخوردار است. این هتل 20 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی بارسلونتا و ایستگاه های اتوبوس فاصله دارد.

هتل دبلیو بارسلونا

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی