معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

هتل پارک رویال استانبول در یک نگاه کلی

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ

 تور ترکیه و تور استانبول را می توان بهترین تورهای مسافرتی در خاور میانه دانست. تور استانبول با داشتن جاذبه های فراوان و دیدنی های بسیار متضمن سفری دل انگیز و دل نشین همراه با آرامش و آسایش است. در این شهر علاوه بر مراکز دیدنی و مراکز مناسب جهت گردشری، اماکن اقامتی مناسبی نیز وجود دارد که هر مسافری بر حسب نیاز و سلیقه خود یکی از آن ها را برای اقامت، انتخاب می کند. در این متن یکی از هتل های استانبول را مورد بررسی قرار می دهیم.

هتل پارک رویال استانبول یکی از هتل های زیبای استانبول است. این هتل زیبا و مجلل که در زمره هتل های لوکس و 5 ستاره قرار دارد، در منطقه زیبای تکسیم واقع شده است و این موقعیت امکان دسترسی به وسایل نقلیه عمومی جهت رسیدن سریع به بازارها، موزه ها و سایر مراکز تفریحی و دیدنی استانبول را به مسافران این هتل می دهد. در این هتل اتاق های زیبا و شیکی در طیفی گسترده ارائه می شود که همگی دارای شیشه های دوجداره، محیطی آرام و پاک و همچنین چشم اندازی رویایی هستند. اتاق ۳ تخته ، اتاق خانوادگی ، اتاق معمولی و سوئیت VIP و سوئیت مخصوص تازه عروس، انتخاب های این هتل هستند.

هتل پارک رویال استانبول

tourana ir

در هتل پارک رویال استانبول امکانات و خدماتی مجللف همانند سایر هتل های 5 ستاره، ارائه می شود که در زیر به ان ها اشاره می شود:

امکانات ورزشی متنوع شامل وسایل بدنسازی ، ماساژ درمانی ، حمام ، استخر روباز و سرپوشیده، ۲ رستوران و ۲ کافه رستوران با منوی فوق العاده عالی، سیستم هشداردهنده آتش سوزی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، گرمایش، منطقه بدون سیگار، سونا، جکوزی، امکانات و خدمات در اتاق ها شامل مینی بار، حمام مجلل با وسایل، کتری برقی، تلویزیون با گیرنده ماهواره، اتو، خدمات لباسشویی، خدمات خانه داری، حمام ترکی، خدمات ماساژ و … .

هتل پارک رویال استانبول

tourana ir2

هتل پارک رویال استانبول

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی