معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل کریستال فامیلی آنتالیا

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ


تور ترکیه از جمله بهترین تورهای مسافرتی دنیا است. در تور ترکیه شما می توانید با اقامت در یکی از بهترین مناطق آنتالیا و بهترین هتل های آنتالیا به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید. در متن حاضر به معرفی یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره آنتالیا می پردازیم که طرفداران زیادی در میان مسافران  انتالیا دارد.

هتل کریستال فامیلی آنتالیا اقامتگاهی لوکس و بسیار شیک است. این هتل زیبا که در کنار دریای مدیترانه و منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک واقع است. این هتل با ۳۷۲ اتاق شامل اتاق های استاندارد تا سوئیت های VIP سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا است. همچنین این هتل با برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن این هتل پنج ستاره، آن را از سایر هتل های هم ردیف متمایز کرده است و این امر در محبوبیت این هتل در میان مسافران تور آنتالیا بسیار نقش داشته است. موقعیت مکانی این هتل رویایی است به طوری که تا مرکز شهر آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۴۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل کریستال فامیلی آنتالیا

crystal hotels belek family tourana ir

خدمات و امکاناتی منحصر به فرد و متنوع در هتل کریستال فامیلی آنتالیا در محیطی آرام و توسط کارکنان آموزش دیده، ارائه می شود. خدمات و امکاناتی مانند: استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، اتاق های ساده و زیبا باطراحی به روز و مدرن ترین تجهیزات، بالکن اختصاصی مشرف به مناظر چشم نواز طبیعت، میز کار ، حوله ساحل ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان ، کامپیوتر و تهویه مطبوع ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، مینی گلف ، میز پینگ پنگ ، میز بیلیارد ، کلاب و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ، رستوران هایی باشکوه ، سالن زیبایی ، کافی شاپ ، بار و … .

هتل کریستال فامیلی آنتالیا

crystal hotels belek family tourana ir2

هتل کریستال فامیلی آنتالیا

crystal hotels belek family tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی