معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل شانگرو جیانگامن سرویسد رزیدنس پکن چین

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ


سفر به چین سخت نیست، گرفتن ویزای چین، انتخاب تور چین مناسب شرایط شما و توجه به امکاناتی نظیر هتل پیشنهادی موقعیت هتل، امکانات و خدمات ارائه شده در هتل، درجه آن و … می شود. در این متن برای کسانی که در تور چین، سفر به پکن و تور پکن را برگزیده اند، یکی از هتل های پکن را مورد بررسی قرار می دهیم.

هتل شانگرو جیانگامن سرویسد رزیدنس پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل دارای 50 اتاق می باشد. که ان را در زمره هتل های کوچک قرار می دهد اما باید توجه داشت که کوچکی این هتل هم ارز با بی کیفیتی آن نیست و بر عکس این هتل آرام با ساختمانی شیک و کارکنانی مناسب پذیرای مسافران پکن است. موقعیت این هتل دسترسی آسانی را به وسایل نقلیه عمومی می دهد که این را می توان امتیازی مناسب دانست.

هتل شانگرو جیانگامن سرویسد رزیدنس پکن

Shangru Jianguomen Serviced Residence Beijing tourana ir

در هتل شانگرو جیانگامن سرویسد رزیدنس پکن امکانات و خدماتی با قیمت مناسب ارائه می شود. از این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

پذیرش شبانه روزی، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتاق های خانوادگی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، تهویه، منطقه بدون سیگار، رستوران با منوی عالی، تور داخلی، ترانسفر فرودگاهی، لابی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ و … .

هتل شانگرو جیانگامن سرویسد رزیدنس پکن

Shangru Jianguomen Serviced Residence Beijing tourana ir2

هتل شانگرو جیانگامن سرویسد رزیدنس پکن

Shangru Jianguomen Serviced Residence Beijing tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی