معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل الیت ورلد استانبول

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ


استانبول،  شهری است که دارای شرایطی بی همتا از لحاظ موقعیت جغرافیایی است، همواره یکی از شهرهایی بوده است که طرفداران زیادی نه تنها در ایران، بلکه از سراسر دنیا دارد و تور استانبول توری پر طرفدار است. از اینرو در این متلب به معرفی یکی از هتل های لوکس استانبول با نام هتل الیت ورلد استانبول می پردازیم.

هتل الیت ورلد استانبول یکی از هتل های لوکس و بسیار شیک استانبول است. این هتل الیت ورد استانبول که به تازگی بازسازی شده است با دارا بودن 245 اتاق و سوئیت در اندازه های مختلف سالانه میافران زیادی را در خود جای می دهد.

 تور ترکیه در هتل الیت ورلد استانبول

tourana ir

تور ترکیه در هتل الیت ورلد استانبول

tourana ir2

این هتل را می توان یکی از مجلل ترین هتل های استانبول دانست که به همین نسبت هم امکانات و خدمات در این هتل ارائه می شود. امکانات و خدماتی نظیر: اتاق های وسیع با ماهواره، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی، لابی فوق العاده با طراحی منحصر به فرد، کافه هتل (کافه گاردنیا)، شش رستوران و تریای مجلل با منوی انواع غذاهای ترکی و بین المللی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و … .

تور ترکیه در هتل الیت ورلد استانبول

tourana ir3

تور ترکیه در هتل الیت ورلد استانبول

tourana ir4

تور ترکیه در هتل الیت ورلد استانبول

tourana ir5

هتل الیت ورد استانبول در موقعیت مناسبی ،در چند قدمی میدان معروف «تقسیم» واقع و به میهمانان خود اتاق های راحت و امکانات متنوع رفاهی را ارائه میکند.همچنین هتل الیت ورد استانبول به منطقه ی خرید استانبول یعنی خیابان استقلال استانبول بسیار نزدیک است و مرکز کنگره ی استانبول نیز تنها ۱ کیلومتر با آن فاصله دارد.

تور ترکیه در هتل الیت ورلد استانبول

tourana ir-map

در این سایت می توانید مطالبی در مورد فرانسه و تور فرانسه، بالی و تور بالی، گرجستان و تور گرجستان، بلغارستان و تور بلغارستان و همچنین اسپانیا و تور اسپانیا، موناکو و تور موناکو، ایتالیا وتور ایتالیا، چین و تور چین ، ترکیه و تور ترکیه ، مالدیو و تور مالدیو را مشاهده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی