معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ


اگر به روسیه سفر می کنید بدون شک یکی از مقاصد احتمالی به جهت دارا بودن دیدنی های بسیار، مسکو است. تور روسیه و تور مسکو در شهر مسکو با انتخاب یکی از هتل های اشرافی این شهر می تواند به خاطراه ای ناب تبدیل شود. در این متن به معرفی یکی از هتل های مسکو می پردازیم.

هتل هالیدی این سوکولنیکی یکی از هتل های زیبای مسکو است. این هتل زیبا و دیدنی که در زمره هتل های 4 ستاره قرار دارد در کنار پارک سوکولنیکی و در مقابل یکی از ایستگاه های مترو مشهور مسکو قرار دارد. این موقعیت استثنایی هتل هالیدی این سوکولنیکی باعث می شود که مسافران این هتل دسترسی آسانی به نقاط دیدنی شهر مسکو داشته باشند.

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو

tourana ir

در این هتل 4 ستاره زیبا که دارای یکی از ساختمان های مدرن مسکو است، خدمات و امکانات مناسبی ارائه می شود که در زیر به ذکر پاره ای از آن ها می پردازیم:

اینترنت رایگان، خدمات نگهدار از اطفال، لابی فوق العاده، پذیرش 24 ساعته ، باشگاه ورزشی مجهز، استخر سر پوشیده، جکوزی، سونا، ماساژ، رستوران فوق العاده ر طبقه 25 با نمایی از مسکو، بار، خشک شویی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، تهویه مطبوع، سرویس چای و قهوه، تلوزیون LCDو گیرنده ماهواره، یخچال، اتو، مینی بار در اتاق و … .

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو

tourana ir2

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی