معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل مجلل رجینا در بارسلونا

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ


مراسم های سنتی اسپانیا، از اسپانیا کشوری توریستی ساخته که سالانه افراد بسیاری راب ه خود جلب کرده و میکند. بارسلونا یکی شهرهای اسپانیا است که با دارا بودن مراکز دیدنی فراوان و آثار تاریخی مشهور و صدالبته گالری ها و موزه های بسیار، سالانه پذیرای گردشگران فراوانی است. هتل های این کشور و این شهر نیز بر طبق سلیقه مسافرانش در طیف وسیعی است که شناخت آن ها می تواند در انتخاب مناسب آن ها تاثیر داشته باشد. در متن جاری هتل رجینا را معرفی خواهیم کرد به امید اقامتی شیرین در این هتل.

هتل رجینا بارسلونا هتلی زیبا و دلباز است. این هتل که در دسته هتل های 4 ستاره قرار دارد با کارکنانی آموزش دیده ، با رفتاری دوستانه آماده خدمت رسانی به مسافران خود می باشد. این هتل دارای 99 اتاق استاندارد، سوئیت عروس و دامادهای جوان،سوئیت وی آی پی می باشد. موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل را می توان برگ برنده این هتل دانست که اقامت در آن دسترسی آسانی رابه مراکز مهم و دیدنی شهر بارسلونا بسیار اسان می کند.

هتل رجینا بارسلونا

tourana ir

هتل رجینا بارسلونا

tourana ir2

یک اتاق جلسه کاملا مجهز،کتابخانه اجاره دوچرخه، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، کتابخانه، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، خدمات تهیه بلیط از دیگر امکانات و خدمات این هتل دانست.

هتل رجینا بارسلونا

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی