معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ


بمبئی از مراکز مهم گردشگری در  هندوستان است. در این شهر دیدنی های فراوانی وجود دارند که باعث می شوند افراد زیادی تجربه تور هند را در بمبئی تکمیل کنند. برای این افراد در این مطلب هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی را معرفی خواهیم کرد.

هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی یکی از هتل های هند است که در شهر زیبای بمبئی واقع شده است. این هتل بر طبق درجه بندی هتلداری، دارای درجه بندی سه ستاره می باشد. که با دارا بودن ۴۹ اتاق با محیط بسیار زیبا و مطبوع و همچنین چشم اندازهای جذاب از مسافران تور هند که این هتل را انتخاب کرده اند پذیرایی می کند.

هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی

hotel-airport-international-mumbai tourana ir2

موقعیت مناسب هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی همانند هتل جو ماریوت بمبئی و همچنین دسترسی خوب آن به اماکن دیدنی بمبئی، این هتل را بدل به یکی از انتخاب های مناسب برای مسافران تور بمبئی نموده است. همچنین علاوه بر موقعیت و همچنینی محیط خوب این هتل دارای امکاناتی مانند صرافی، ترانسفر، اجاره دوچرخه و امکانات دیگری از این دست است که اقامت را برای مسافران تور هند هر چه بیشتر جذاب می کند. در زیر امکانات کلی هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی بیان می گردد:

پذیرش شبانه روزی، کارکنان حرفه ای با رفتاری دوستانه، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن کنفرانس، سونا، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه و …

هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی

hotel-airport-international-mumbai tourana ir2

هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی

hotel-airport-international-mumbai tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی