. محل اقامت مناسب در سفرها می توان روی کیفیت سفر بخصوص سفرهای تفریحی بسیار تاثیر گذار باشد. در این متن برای مسافرانی که تور ترکیه و همچنین تور مارماریس را انتخاب کرده اند، به معرفی یکی از هتل های مارماریس می پردازیم.

هتل مارتی لا پرلا مارماریس یکی از بهترین هتل های ترکیه است که در نزدیکی شهر مارماریس و در ساحل دریای زیبای مدیترانه واقع شده است. این هتل با دارا بودن 197 اتاق و سوئیت مجلل و صد البته بسیار زیبا سالانه پذیرای مسافران تور ترکیه و همچنین تور مارماریس است. همه اتاق های این هتل دارای طراحی زیبا، مبلمانی راحت و چشم اندازی رویایی هستند. بعلاوه این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و مسافران آن به راحتی می توانند به مراکز مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

هتل مارتی لا پرلا مارماریس

Hotel Marti La Perla Marmaris tourana ir

هتل مارتی لا پرلا مارماریس همچون سایر هتل های مارماریس (به طور مثال، هتل سانلو مارماریس و هتل ماوی دنیز مارماریس) دارای امکانات و خدمات مناسبی است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می کنیم:

استخر روباز، کافی شاپ، خدمات آرایشی، محیط سیگار ممنوع، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، ریلکسیشن با ماساژ، لاندری، خدمات کپی و ارسال فکس، کانو، انتقال از فروگاه، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های ویژه معلواین، سالن زمین تنیس روی میز، اجاره ماشین، شیرجه، مجهز به آسانسور، پیست دوچرخه سواری، بازی دارت، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، سالن گیم نت، تبادل ارز، محیط باز حیاط فضای سبز، کرایه دوچرخه، باشگاه بیلیارد، باشگاه ورزشی، مرکز خرید داخلی، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، حمام مخصوص ترکی و بخار، خشکشویی، رستوران مجلل با منوی فوق العاده شامل غداهای مدیترانه ای، بین المللی و حلال و … .

هتل مارتی لا پرلا مارماریس

Hotel Marti La Perla Marmaris tourana ir2

هتل مارتی لا پرلا مارماریس

Hotel Marti La Perla Marmaris tourana ir3