آگرا یکی از مهمترین شهرهای ایالت اوتار پرادش و کشور هند است که با توجه به وجود آب و هوای مناسب و همچنین دارا بودن مراکز دیدنی و گردشگری، یکی از شهرهای پرطرفدار در تور هند است. در این متن به جهت آشنایی،یکی از هتل های آگرا را برای طرفداران این شهر معرفی خواهیم کرد.

هتل گراند یکی از هتل های هند بوده که در شهر زیبای آگرا واقع است. این هتل که یکی از هتل های کوچک و درجه سه ستاره می باشد، با فضای عالی و همچنین قیمت های مناسب، اقامتی دلنشین را برای مسافرانش به ارمغان می آورد. همچنین موقعیت این هتل نیز یک شرایط ایده ال برای سفر است. از یک طرف نزدیکی به فرودگاه و از طرف دیگر دسترسی آسان به مراکز تفریحی آگرا، موقعیت این هتل را به عنوان یک شرایط مناسب پیش پای مسافران تور آگرا، برای انتخاب این هتل قرار داده است.

هتل گرند آگرا

grand-hotel-agra tourana ir

هتل گراند آگرا همانند اکثر هتل های هند همچون هتل هاوارد ساروار پورتیکو آگرا دارای امکانات و خدمات بسیار با کیفیتی است. در زیر به لیستی از خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل زیبا می پردازیم:

پذیرش شبانه روزی، رستوران، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، ترانسفرفرودگاهی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، باغ مجلل، گرمایش و سرمایش و صد البته تهویه فوق العاده، اینترنت رایگان در اتاق ها و سوئیت ها، اینترنت پر سرعت در کل هتل و …

هتل گرند آگرا

grand-hotel-agra tourana ir2

هتل گرند آگرا

grand-hotel-agra tourana ir3