معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل رویال گاردن بمبئی

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ


بمبئی  یکی از آشناترین شهرهای هند و همچنین مقاصد گردشگری برای مسافران تور هند است. این شهر زیبا با داشتن دیدنی های فراوان سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می شاند. در متن جاری برای مسافران تور بمبئی یکی از هتل های بمبئی را معرفی خواهیم کرد.

هتل رویال گاردن یکی از هتل های هند است. این هتل یکی از مکان های اقامتی متوسط هند و بمبئی است که با توجه به درجه ی هتل (سه ستاره) یکی از هتل های اقتصادی هند محسوب می شود. این هتل با دارا بودن ۳۶ اتاق، شیک و تمیز انتخا افراد زیادی از مسافران تور بمبئی است. موقعیت این هتل برگ برنده آن می باشد. موقعیت اسن هتل به گونه ای است که دسترسی به اماکن تفریحی و گردشگری از محل این هتل بسیار آسان است. این امر می تواند سفر به هند و بمبئی را بسیار دلنشین و دلچسب کند.

 هتل رویال گاردن بمبئی

royal-garden-hotel-mumbai tourana ir

هتل رویال گاردن بمبئی همانند هتل ایرپورت اینترنشنال بمبئی امکانات و خدمات مناسبی ارائه می شود. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

رستوران با منوی غذاهای محلی هندی، غذاهای بین المللی و غذاهای حلال، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، تلویزیون و گیرنده ماهواره، اتو و میز اتو در اتاق، گاو صندوق کوچک در اتاق، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم و … .

هتل رویال گاردن بمبئی

royal-garden-hotel-mumbai tourana ir2

هتل رویال گاردن بمبئی

royal-garden-hotel-mumbai tourana ir3

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی