معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل کراون گوا هند

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ


شهر گوا، از بهترین مقاصد گردشگری هند است. با توجه به این امر، شهر دارای هتل های متفاوتی برای سلیقه ها و نیازهای مسافران و طرفداران سفر به این شهر زیبا است. در مطلب جاری به معرفی یکی از هتل های لوکس این شهر می پردازیم.

هتل کراون یکی از هتل های هند است که در زمره هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس هند و گوا قرار دارد. این هتل با دارا بودن اتاق و سوئیت های زیبا (شامل انواع اتاق های استاندارد، خانوادگی، کانکت روم، سوئیت های مجلل) با طراحی زیبا و دلباز و همچنین چشم انداز ساحلی خود همواره یکی از انتخاب های مسافران تور گوا بوده و هست. بعلاوه موقعیت این هتل و قرارگیری در منطقه ای با دسترسی خوب به نقاط دیدنی گوا، این هتل همواره طرفداران خود را دارد.

هتل کراون گوا

the-crown-goa-hotel tourana ir

هتل کراون گوا همانند هتل سانتیاگو گوا جزء بهترین های کشور هند محسوب می شود و از این باب دارای خدمات و امکانات منحصر به فردی است که هر مسافری از مسافران تور هند و تور گوا را در این هتل راضی نگه می دارد. از جمله این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس اتو، اتاق بازیهای کامپیوتری، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، بیلیارد، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، بار مخصوص تنقلات و … .

هتل کراون گوا

the-crown-goa-hotel tourana ir2

هتل کراون گوا

the-crown-goa-hotel tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی