معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل کنکورد کوالالامپور

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ


انتخاب محل اقامت یکی از دغدغه های اصلی برای مسافرت است. در متن جاری برای مسافران تور مالزی به معرفی یکی از مکان های اقامتی این کشور زیبا می پردازیم.

هتل کنکورد از جمله هتل های مالزی است که با درجه 4 ستاره اماده خدمت رسانی به مسافران تور کوالالامپور است. اسن هتل زیبا با داشتن اتاق ها و سوئیت های مجلل با طراحی بسیار شیک و چشم اندازی رویایی از شهر کوالالامپور یکی از انتخاب های مسافران این شهر است. بعلاوه این هتل در محله گادن تری انگل واقع شده است که تا برجهای معروف پتروناس فاصله چندانی ندارد و همچنین از این هتل دسترسی به سایر نقاط دیدنی کوالالامپور به سادگی امکان پذیر است.

تور مالزی در هتل کنکورد کوالالامپور

Concorde Hotel Kuala Lumpur tourana ir

هتل کنکورد کوالالامپور همانند سایر هتل های کوالالامپور (به طور مثال هتل کراون پلازا کوالالامپور و هتل سری پاسیفیک کوالالامپور) دارای امکانات و خدمات مناسبی است که با کیفیت مناسبی و توسط کارکنانی حرفه ای به مسافران عرضه می شود. در زیر به لیستی از خدمات و امکانات این هتل اشاره می شود:

امکانات و خدمات اتاق ها و سوئیت ها شامل: به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه های خارجی، گاوصندوق شخصی، چای و قهوه ساز و حمام اختصاصی مجلل، ماساژ، استخر روباز، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فروشگاه هدایا و سوغات، فکس و کپی، مرکز تجارت، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار و … .

 هتل کنکورد کوالالامپور

Concorde Hotel Kuala Lumpur tourana ir2

هتل کنکورد کوالالامپور

Concorde Hotel Kuala Lumpur tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی