معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل لمردین کوالالامپور

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ


یکی از بهترین مقاصد گردشگری  کوالالامپور است. این شهر به گونه ای است که بسیاری از مسافران تور مالزی، حتما در برنامه سفر خود، سفر به کوالالامپور و همچنین تور کوالالامپور را در برنامه خود می گنجانند. در این متن برای مسافران این شهر، یکی از هتل های کوالالامپور را معرفی خواهیم کرد.

هتل لمردین یکی از هتل های کوالالامپور و صد البته از نوع لوکس ان ها است که در شهر زیبای کوالالامپور واقع شده است. موقعیت این هتل همانند هتل شرایتون امپریال کوالالامپور یکی از بهترین موقعیت های ممکن در بین هتل های مالزی است. این هتل در منطقه سنترال، مرکز تجاری و اداری کوالالامپور، واقع شده که محلی مناسب برای دسترسی اسان به مکان های توریستی و جذاب است به طور مثال این هتل با قطار اکسپرس تنها ۲۸ دقیقه تا فرودگاه بین المللی و ١٠ دقیقه تا خیابان معروف و زنده بوکیت بینتانگ فاصله است. هتل لمردین کوالالامپور با داشتن ٣٥ طبقه و ٤٢٠ اتاق و سوئیت شیک و زیبا با طراحی فوق العاده و محیطی آرام سالانه پذیرای مسافران بسیاری است.

هتل لمردین کوالالامپور

Le Meridien Kualalumpur tourana ir

هتل لمردین کوالالامپور دارای امکانات و خدماتی رویایی است. از جمله این خدمات و امکانات میتوان به مواردی همچون: امکاناتی مانند اینترنت پر سرعت، خط تلفن با سیستم تصویری، تلویزیون ماهواره ای، یا قابلیت پخش دی وی دی، بالکن خصوصی، تراس در فضای باز، استخر در فضای باز، سرویس اتاق های ۲۴ ساعته، میز اطلاعات ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، سالن، بار کنار استخر، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، امکانات برای افراد مسن و معلول، نگهبان، بار، پارک ماشین، کافی شاپ، نگهداری کودک، دربان، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده، سوئیت، کلاب واقع در طبقه ٣٣ ، استخر این هتل با ١٢٠ متر طول ، باشگاه بدنسازی مجهز و اسپا و … اشاره داشت.

هتل لمردین کوالالامپور

Le Meridien Kualalumpur tourana ir2

هتل لمردین کوالالامپور

Le Meridien Hotel. Kuala Lumpur. Malaysia.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی