معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل 3 ستاره ورسای دبی

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ


اگر قصد سفر به دبی را دارید، انتخاب محل اقامت یکی از مراحل مهم این سفر به شمار می آید.  یکی از مراکز اقامتی این شهر بی نظیر را معرفی خواهیم کرد.

هتل ورسای دبی از هتل های دبی است که موقعیت ان به عنوان قویترین فاکتور، بیش از سایر فاکتورها به چشم می آید. این هتل در منطقه پر رفت و آمد دیره و نزدیک خیابان مهم الرقه و میدان ساعت واقع است. این موقعیت به مسافران این هتل این فرصت را می دهد که به مراکز تجاری و توریستی شهر دبی، به آسانی و در کمترین زمان دسترسی نمایند.بعلاوه فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه مرکز تجارت جهانی تا این هتل 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارند. این هتل در مجموع دارای 84 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات بوده که اتاق های ویژه ای با امکانات مخصوص نیز برای معلولین در نظر گرفته است. با توجه به این نکات و همچنین درجه سه ستاره هتل ورسای دبی همانند هتل سیتی استار دبی، مسافران تور دبی می توانند اقامت خوب و راحتی را از این هتل انتظار داشته باشند.

هتل ورسای دبی

Versailles Hotel Dubai tourana ir

امکانات و خدمات هتل ورسای دبی بیشتر از سطح یک هتل سه ستاره است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

دکوراسیونی زیبا ، مبلمانی مدرن و راحت ، به کارگیری رنگ هایی ملایم و نور مناسب ، فضای مطبوع اتاق ها، رستوران, استخر روباز, جکوزی, میز بیلیارد, تاکسی سرویس, روم سرویس 24 ساعته, پارکینگ, مرکز خرید, اینترنت, فکس و همچنین از امکانات اتاق های هتل ورسای دبی میتوان به حمام مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی + کانال ماهواره ، تلفن ، مینی بار ، امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته و امکان سرو صبحانه در اتاق، برگزاری برنامه های سرگرم کننده در کلوپ شبانه هندی و … .

هتل ورسای دبی

Versailles Hotel Dubai tourana ir2

هتل ورسای دبی

Versailles Hotel Dubai tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی