معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل اوتکارش ویلاس آگرا

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ


کشور هند از مهمترین کشورهای توریستی آسیا است. در این کشور شهرهای مختلفی به عنوان مقاصد گردشگری شناخته می شوند. یکی از آن ها شهر دیدنی آگرا است. این شهر با دارا بودن آثار تاریخی نام آشنایی همچون قلعه لعل و یا تاج محل در ذهن هر بیننده و خواننده ای دارای تصویری زیبا و دلنشین است. نظربه اهیمت این شهر، در این متن به معرفی یکی از هتل های آگرا می پردازیم.

هتل اوتکارش ویلاس آگرا یکی از اقامتگاه های مجلل و زیبای آگرا و از هتل های هند است که بسیار پر طرفدار است. موقعیت این هتل همانند هتل هاوارد ساروار پورتیکو آگرا دارای یکی از بهترین موقعیت های ممکن برای یک هتل است. این هتل در مرکز شهر آگرا و جایی نزدیک به اکثر نقاط دیدنی است. این هتل 4 ستاره و بسیار دلنشین با دارا بودن ۶۲ اتاق و سوئیت سالانه پذیرای مهمانان زیادی از مسافران تور هند و صد البته تور آگرا است. یکی از نقاط قوت این هتل طراحی بسیار زیبای است به طوری که هم محیط عمومی و هم اتاق های آن دارای طراحی بسیار شیکی است.

هتل اوتکارش ویلاس آگرا

utkarsh-vilas-hotel-agra tourana ir

امکانات و خدمات هتل اوتکارش ویلاس آگرا را می توان فوق العاده توصیف کرد. در زیر به لیستی از این موارد اشاره می شود:

اتاق هایی آرام، تخت ها مبلمان بسیار راحت، چیدمان تلفیقی بسیار زیبا، چای ساز، قهوه جوش، حمام لوکس، باغ زیبای هتل، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، رنت ماشین و رنت دوچرخه، رستوران با منوی غذاهای محلی، بین المللی و حلال، کافی شاپ، لابی، اینترنت پر سرعت بی سیم، پارکینگ اختصاصی و … .

هتل اوتکارش ویلاس آگرا

utkarsh-vilas-hotel-agra tourana ir2

هتل اوتکارش ویلاس آگرا

utkarsh-vilas-hotel-agra tourana ir3

هتل اوتکارش ویلاس آگرا

 utkarsh-vilas-hotel-agra tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی