معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل رویال ارکید سنترال جیپور

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ


بدون شک یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین شهرهای هند برای مسافران تور هند، شهر جیپور است. جیپور که ملقب به شهر صورتی نیز هست، در این متن برای علاقه مندان به این شهر دیدنی، یکی از هتل های هند واقع در جیپور را معرفی خواهیم کرد.

هتل رویال ارکید سنترال جیپور یکی از هتل های جیپور و صد البته از زیباترین هتل های این شهر می باشد. این هتل زیبا که در زمره هتل های ۴ ستاره قرار دارد، با دارا بودن ۷۰ اتاق و سوئیت فوق العاده زیبا، خوش طراحی و راحت با چشم اندازی زیبا، سالانه پذیرای خیل مسافرانی است که تور جیپور را برای استراحت انتخاب کرده اند. موقعیت قرارگیری این هتل همانند هتل یوماید بهاوان جیپور به گونه ای است که دسترسی به فرودگاه و وسایل نقلیه عمومی و صد البته مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری جیپور بسیار آسان است.

هتل رویال ارکید سنترال جیپور

royal-orchid-central-jaipur tourana ir

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل رویال ارکید سنترال جیپور را می توان فوق العاده تصور کرد. امکانات و خدماتی که اقامت در این هتل واقع در شبه قاره هند را بسیار مفرح می سازد. در زیر به لیستی از این امکانات اشاره می شود:

استخر فصلی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت، سالن کنفرانس، سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتیف رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه،تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی،کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد و … .

هتل رویال ارکید سنترال جیپور

royal-orchid-central-jaipur tourana ir2

هتل رویال ارکید سنترال جیپور

royal-orchid-central-jaipur tourana ir3

هتل رویال ارکید سنترال جیپور

royal-orchid-central-jaipur tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی