معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل پارمیدا کیش

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ


 نگین خلیج فارس کیش ؛ جزیره ای زیبا با طبیعتی دلنشین و جادبه های متنوع گردشگری بعلاوه مراکز خرید دیدنی و بسیاری نکات مثبت دیگر که تور کیش را به یکی از تورهای پرطرفدار تبدیل کرده است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این جزیره زیبا، یکی از هتل های کیش را معرفی کرده اند.

هتل پارمیدا کیش یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش است. این هتل زیبا روبروی پارک شهر کیش و در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده است و این امر موقعیتی فوق العاده را به این اقامتگاه مجلل داده است به طوری که دسترسی به مکان های دیدنی از این هتل به آسانی امکان پذیر است. اتاق ها و سوئیت های خوش طراحی و دلباز هتل با داشتن چشم اندازهای دیدنی به خلیج فارس اقامت در این هتل را برای مسافران تور کیش به خاطره ای لذت بخش بدل می کند.

هتل پارمیدا کیش

parmida-hotel-kish tourana ir

هتل پارمیدا کیش همانند هتل مارینا پارک کیش دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

رستوران مجلل داخل هتل، پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق بدون پرداخت هزینه و رایگان، لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، رم سرویس، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، اتاق ورزش، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، فضای سبز و … .

هتل پارمیدا کیش

parmida-hotel-kish tourana ir2

هتل پارمیدا کیش

parmida-hotel-kish tourana ir3

هتل پارمیدا کیش

parmida-hotel-kish tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی