معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل شانگری لا کوالالامپور

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ


 کوالالامپور که در مالزی قرار دارد سالانه پذیرای مسافرانی است که لذت تجربه به شهری جدید را خواستار تجربه هستند. در این متن برای دوستدارن سفر به کوالالامپور، یکی از هتل های مالزی واقع در کوالالامپور را معرفی خواهیم کرد.

هتل شانگری لا کوالالامپور یکی از هتل های لوکس و زیبای کوالالامپور است. این هتل با کلاس و 5 ستاره دقیقا در مرکز و قلب شهر در کنار پارک کی ال‌ سی سی، برج دوقلو پتروناس واقع شده است و همچنین فرودگاه در فاصله زمانی 45 دقیقه ای از این هتل قرار دارد و از این رو همانند هتل دابل تری هیلتون کوالالامپور یکی از هتل های با موقعیت عالی است و این امر باعث شده است که این هتل یکی از هتل های محبوب مسافران تور مالزی و تور کوالالامپور باشد. این هتل زیبا و لوکس دارای ۵۷۱ اتاق و سوئیت با دارای دکوراسیون شیک و وسایل کامل راحتی می باشد.

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir

امکانات و خدمات هتل شانگری لا کوالالامپور در اتاق ها و محیط عمومی هتل بسیار با کیفیت است. از جمله این امکانات و خدمات در زیر چند مورد را ذکر می کنیم:

تلویزیون صفحه تخت و ماهواره، قهوه جوش، اتو و میز اتو، مینی بار،خدمات کسب و کار ۲۴ ساعته ، چند اتاق ملاقات و کنفرانس، انتقال فرودگاه، مرکز بیزینس، نگهبان، بار، پارک ماشین، کافی شاپ، نگهداری کودک، دربان، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات، طبقه اجرایی، تور، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار کنلر استخر، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، پارکینگ، منطقه سیگار کشیدن، مرکز تناسب اندام ، سونای بخار، سونای خشک، وان ابگرم، اسپا، ماساژ، استخر رو بسته، بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی و … .

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir2

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir3

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی