معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آلیلا دیوا گوا

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ


 کشور زیبای هند از مهمترین کشور های گردشگرپذیر دنیا است و در این کشور نیز گوا را می توان نگین گردشگری به شمار آورد. گوا، یکی از مناطق زیبا و سرسبز نزدیک به ساحل با مناظر بی نظیری است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد. از این رو در این متن برای علاقه مندان به اسن سرزمین جادویی یکی از هتل های هند واقع در گوا را معرفی می سازیم.

هتل آلیلا دیوا در منطقه گوا یکی از هتل های آرام و فوق العاده زیبای گوا است. این هتل که در گوای جنوبی و در میان مزارع برنج و در نزیدیکی ساحل بنا شده است هر لحظه برای مسافرانش مناظر و هوایی بی نظیر را فراهم می کند. این مجموعه اقامتی دارای 118 اتاق و سوئیت متفاوت شامل اتاق های استاندارد، کانکت، خانوادگی تا سوئیت های VIP را دارا است و از این رو یکی از هتل های محبوب در میان مسافران تور هند و تور گوا است.

هتل آلیلا دیوا گوا

alila diwa goa hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل آلیلا دیوا گوا همانند هتل ماریوت ریزورت گوا را می توان در یک کلام بی نظیر توصیف کرد. از جمله این خدمات و امکانات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

چای خانه و رستوران سنتی، رستوران های مختلف، صبحانه، کافه تریا، یخچال با انواع مینی بار، سالن نمایش فیلم، اینترنت وایرلس رایگان، تلویزیون صفحه تخت به همراه ماهواره، تلفن، چای ساز و قهوه جوش، حمام بسیار مجلل،گاوصندوق در اتاق، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، کتابخانه، باشگاه سلامتی با طب سنتی هند و طب باستانی، منطقه ویژه تفریح کودکان، مرکز زیبایی، کاباناهای اختصاصی، فروشگاه عرضه تولیدات محلی، بوتیک، ، اجاره خودرو، پارکینگ، مرکز تجاری و … .

هتل آلیلا دیوا گوا

alila diwa goa hotel tourana ir2

هتل آلیلا دیوا گوا

alila diwa goa hotel tourana ir3

هتل آلیلا دیوا گوا

alila diwa goa hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی