معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل پارک حیات دبی

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ


دبی شهری که به واسطه تحولات جهانی با ساخت و سازهای با برنامه و صد البته مقداری خوش شانسی مالکانش به یکی از مهمترین مقاصد خلیج فارس تبدیل شده است. در این مطلب برای علاقه مندان به تور دبی به معرفی یکی از اقامتگاه های این شهر می پردازیم.

هتل پارک حیات دبی یکی از هتل های دبی است که در دسته هتل های لوکس و با کلاس قرار می گیرد. این هتل 5 ستاره زیبا از بهترین های دبی محسوب شده و طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارد. موقعیت هتل یکی از نقاط قوت این هتل است به طوری که تنها 2 کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و بزرگترین مزیت آن نزدیکی به مهم ترین مراکز خرید دبی می باشد همچنین فاصله ی هتل تا مترو دبی و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه پیاده روی ست. 225 اتاق و سوئیت هتل همگی بزرگ و راحت با طراحی و امکانات فوق العاده هستند.

هتل پارک حیات دبی

Park Hyatt Dubai tourana ir

امکانات و خدمات هتل پارک حیات دبی همانند هتل دارالمسیاف در مدینه جمیرا دبی امکانات و خدمات ویژه ای هستند. در زیر به گوشه ای از این خدمات و امکانات اشاره می شود:

تلویزیون هاى صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، اینترنت پرسرعت، گاوصندوق، مینی بار، تختخواب و مبلمان شیک، حمام ها و سرویسهای بهداشتی لوکس، هشت اتاق مجزاى بخار با تجهیزات بدنسازی و ۴ اتاق کنفرانس، سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران با غذاهای متنوع از جمله غذاهای شرقی، غربی و همچنین غذاهای دریایی عالی، استخر روباز و استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی و … .

هتل پارک حیات دبی

Park Hyatt Dubai tourana ir2

هتل پارک حیات دبی

Park Hyatt Dubai tourana ir3

هتل پارک حیات دبی

Park Hyatt Dubai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی