کیش  با داشتن مراکز گردشگری فراوان یکی از قطب های مهم گردشگری ایران است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این جزیره، یکی از هتل های کیش را معرفی خواهیم کرد.

هتل آبادگران کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش است. این هتل زیبا نزدیک به ساحل است و از این رو امکان دوچرخه سواری در کنار دریا را فراهم کرده است. همچنین این هتل تا فرودگاه کمتر از 15 دقیقه و با مراکز خرید در حدود 5 دقیقه فاصله دارد. تعداد 76 اتاق در اندازه های مختلف و همچنین انواع متفاوتدر این هتل به مسافران تور کیش ارائه می شود. علاوه بر این امر اتاق ها دارای طراحی زیبا و همچنین چشم اندازی زیبا هستند که در کنار قیمت مناسب این هتل شکی را برای انتخاب این مرکز اقامتی باقی نمی گذارد.

هتل آبادگران کیش

Abadgran Hotel Kish tourana ir

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل آبادگران کیش همانند مجتمع ساحلی تاپ رز کیش در سطح مناسب و مطلوبی است. از جمله این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، لابی، پارک کودکان، رستوران با منوی عالی، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، نزدیکی به ساحل، امکان دوچرخه سواری و اسب سواری در ساحل، کافى شاپ، مینى بار و … .

هتل آبادگران کیش

Abadgran Hotel Kish tourana ir2

تور لحطه آخری در هتل آبادگران کیش

Abadgran Hotel Kish tourana ir3

هتل آبادگران کیش

Abadgran Hotel Kish tourana ir4