معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ


 شهر زیبای کوالالامپور با توجه به اهیمت سیاسی در کشور مالزی، از لحاظ توریستی نیز بسیار مهم است. در این متن برای علاقه مندان سفر به کوالالامپور یکی از هتل های مالزی واقع در این شهر را معرفی می نماییم.

هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور یکی از قدیمی ترین و صد البته یکی از اقتصادی ترین هتل های کوالالامپور است. این هتل با اتاق های بزرگ و تمیز که با مبلمان زیبا تجهیز شده اند به همراه چشم انداز دیدنی اقامتی زیبا را برای مسافران خود فراهم می کند. واقع شدن در خیابان مهم امپنگ و فاصله نزدیک به اماکن مهمی همانند مرکز همایش کوالالامپور 1/8 کیلومتر (۲۲ دقیقه پیاده روی)، برج پتروناس 1/9 کیلومتر (۲۳ دقیقه پیاده روی)، گالری پتروناس 1/9 کیلومتر (۲۳ دقیقه پیاده روی) باعث شده است که مسافران تور مالزی و تور کوالالامپور از انتخاب این هتل پشیمان نباشند.

هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

Nomad Sucasa Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور به مانند هتل شانگری لا کوالالامپور در سطح بسیار مناسبی البته نسبت به قیمت آن است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات که توسط پرسنل مجرب ارائه می شوند آورده شده است:

مبلمان شیک، حمام و وسایل لوکس، اتو و میز اتو، مینی بار، تلویزیون و گیرنده ماهواره،استخر، استخر کودکان، خشکشوئی، بار و رستوران محلی و بین المللی،میز جلو ۲۴ ساعته، سوئیت، خدمات شاتل، پارک ماشین، دربان، آسانسور، خدمات لباس های شسته شده، امکانات برای افراد مسن و معلول ،کافی شاپ، امکانات ملاقات، رستوران، خدمات اتاق، صندوق امانات، مغازه ها، تور، ماساژ، استخر در فضای باز، استخر کودکان، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی و اتاق ها، باشگاه بدنسازی و … .

هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

Nomad Sucasa Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

Nomad Sucasa Hotel tourana ir3

هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

Nomad Sucasa Hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی