کوالالامپور، یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که هر توریستی برای دیدن ان برنامه ریزی می کند. این شهر زیبا با داشتن دیدنی های فراوان سالانه پذیرای گردشگران زیادی است که قصد سفر به این شهر را دارند. نظر به این موضوع در این متن به معرفی یکی از هتل های مالزی واقع در این شهر می پردازیم.

هتل کروز کوالالامپور یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مالزی و کوالالامپور است. این هتل زیبا با داشتن 388 اتاق و سوئیت زیبا و خوش طراحی که دارای امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره هستندف سالانه مسافران زیادی از تور مالزیو تور کوالالامپور را به سوی خود می کشاند. این هتل در خیابان امپنگ در نزدیکی برج دو قلو واقع شده است. موقعیت این هتل امکان دسترسی به نقاط مهم و دیدنی کوالالامپور را به سادگی امکان پذیر می کند. به طور مثال فاصله هتل تا برج پتروناس ۴۰۰ متر (۵ دقیقه پیاده روی)، پاساژ کی السی سی ۴۰۰ متر (۵ دقیقه پیاده روی)، گالری پتروناس ۴۰۰ متر (۵ دقیقه پیاده روی) ،خیابان بوکیت بینتانگ ۱٫۱ کیلومتر (۱۵ دقیقه پیاده روی) می باشد.

هتل کروز کوالالامپور

corus hotel kuala lumpur tourana ir

امکانات و خدمات هتل کروز کوالالامپور همانند هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور در سطح فوق العاده ای است. امکانات و خدمات ارائه شده در اتاق ها و سوئیت های هتل و همچنین امکانات عمومی هتل در زیر به اختصار آورده شده است.

پذیرش شبانه روزی، کارکنان حرفه ای چند زبانه، پارک ماشین ، سوئیت، دربان، آسانسور ،سالن، کافی شاپ، امکانات برای افراد مسن و معلول، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات ،منطقه آزاد سیگار، تور، کافی نت، رستوران، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، صرافی، بار، صندوق امانات، استخر رو باز با بار داخل آن، باشگاه بدنسازی، باغ، سونای خشکو بخار، آب گرم، ماساژ، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مراکز عمومی، استخر کودکان و … .

هتل کروز کوالالامپور

corus hotel kuala lumpur tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل کروز کوالالامپور

corus hotel kuala lumpur tourana ir3

هتل کروز کوالالامپور

corus hotel kuala lumpur tourana ir4