معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آورا دهلی

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ


شهر دهلی یکی از این شهرهای توریستی است که با داشتن دیدنی های فراوان طرفداران فراوانی دارد. در متن جاری برای طرفداران دهلی، به معرفی یکی از هتل های هند واقع در آن می پردازیم.

هتل آورا دهلی یکی از هتل های کوچک و دلنشین در کشور هند می باشد. این هتل سه ستاره و اقتصادی با داشتن 32 اتاق سالانه پذیرای مسافرانی از تور هند و تور دهلی است که سفری اقتصادی را در نظر دارند. این هتل زیبا یکی از هتل های سه ستاره با موقعیت مناسب است و از این هتل به سادگی می توان به زیبایی های دهلی دسترسی پیدا کرد.

هتل آورا دهلی

hotel-aura-delhi tourana ir

امکانات و خدمات هتل آورا دهلی مانند دیگر هتل های سه ستاره در هند (مانند هتل سوریا دهلی) در سطح مطلوبی است. در زیر به لیستی از این خدمات و امکانات اشاره می شود:

قیمت بسیار مناسب، لابی، رستوران با منوی غذاهای محلی، حلال و بین المللی، بار، کافی شاپ، صندوق امانات، تلویزیون و ماهواره، یخچال، تلفن، اتو در اتاق، حمام ترکی، سونای بخار، جکوزی، سونای خشک، اتاق جلسه، صرافی، اجاره دوچرخه و ماشین جهت گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس شبانه روزی و … .

هتل آورا دهلی

hotel-aura-delhi tourana ir2

تور لحطه آخری در هتل آورا دهلی

hotel-aura-delhi tourana ir3

هتل آورا دهلی

hotel-aura-delhi tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی