معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل فورچون سلکت جی پی کاسموس بنگلور

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ


شهر بنگلور در کشور زیبای هند یکی از قطب های گردشگری این کشور است. این شهر با مردمی مهمان نواز سالانه پذیرای مسافران زیادی در قالب تور هند بوده و هست. از این رو در مطلب جاری به معرفی یکی از هتل های این شهر می پردازیم.

هتل فورچون سلکت جی پی کاسموس یکی از هتل های هند واقع در شهر دیدنی بنگلور است. این هتل یکی از هتل های معروف این شهر است. این هتل چهار ستاره با اتاق های محتلف و چشم اندازهای چشم نواز یکی از انتخاب های مسافران تور بنگلور بوده است. اتاق ها و سوئیت های زیبا و شیک این هتل با چشم اندازهای رویایی و همچنین امکانات مناسب اقامت دلچسبی را برای مسافران و مهمانان این هتل فراهم آورده اند. علاوه بر این موقعیت این هتل و نزدیکی به فرودگاه و ایستگاه راه اهن محلی بنگلور بسیار موقعیت ویژه ای به این هتل داده است و این امر یکی از نقاط قوت این هتل است.

هتل فورچون سلکت جی پی کاسموس بنگلور

Fortune Select JP Cosmos hotel india bangalur tourana ir

هتل فورچون سلکت جی پی کاسموس بنگلور همانند هتل تاپ گلد کرست بنگلور دارای امکانات و خدمات مطلوبی است که در محیطی آرام و با کادری مجرب ارائه می شوند. در زیر به لیستی از این خدمات و امکانات اشاره می شود:

صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، ایوان مخصوص حمام آفتاب، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، منوهای رژیمی، امکانات اتاق VIP، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، اتاقهای ضد صدا، رستوران، بوفه و … .

هتل فورچون سلکت جی پی کاسموس بنگلور

Fortune Select JP Cosmos hotel india bangalur tourana ir2

هتل فورچون سلکت جی پی کاسموس بنگلور

Fortune Select JP Cosmos hotel india bangalur tourana ir3

هتل فورچون سلکت جی پی کاسموس بنگلور

Fortune Select JP Cosmos hotel india bangalur tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی