معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل گرند سیزن کوالالامپور

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ


کوالالامپور با سیاست های درست کشور مالزی در زمینه جذب توریست، امروزه به یکی از مقاصد مهم گردشگری در مالزی تبدیل شده است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر به معرفی یکی از هتل های مالزی واقع در کوالالامپور می پردازیم.

هتل گرند سیزن کوالالامپور یکی از زیباترین هتل های 4 ستاره در مالزی به شمار می رود. این هتل بلندترین هتل در مالزی می باشد. طراحی هتل به گونه ای است که محیطی آرام و شیک انتظار مسافران تور مالزی و تور کوالالامپور مقیم این هتل را می کشد. تعداد 800 اتاق برای اسکان مهمانا این هتل در نظر گرفته شده است که همگی دارای فضایی شیک و امکاناتی درخور توجه هستند. این هتل همانند هتل کروز کوالالامپور دارای موقعیت مکانی مناسبی است به طوری که با چند قدم به ایستگاه مونوریل، بازار روز چو کیت و منطقه مرکز شهر در دسترس قرار دارد.همچنین با انتخاب این هتل دسترسی آسان به مرکز شهر به مکان های پر طرفدار توریستی همانند برج دو قلو، مرکز تجارت جهانی پوترا و خیابان بوکیت بینگتانگ، را برای خود به ارمغان می آورید.

هتل گرند سیزن کوالالامپور

Grand Seasons Hotel, Kuala Lumpur tourana ir

امکانات و خدمات هتل گرند سیزن کوالالامپور در سطح فوق العاده ای است. در زیر به لیستی از این خدمات و امکانات اشاره می شود:

تنوع انتخاب اتاق ها، طراحی مدرن و راحت اتاق ها، چشم انداز مناسب، صبحانه در اتاق،آشپزخانه (در برخی اتاق ها)، گاوصندوق در اتاق، تلویزیون صفحه تخت بزرگ به همراه ماهواره، مینی بار، استخر در فضای باز، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی، ماساژ، استخر کودکان، سونا، وان آب گرم، باشگاه بدنسازی، بیلیارد، پارک ماشین، دربان، آسانسور، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات ،سوئیت، امکانات برای افراد معلول و مسن، کافی شاپ ،کافی نت، اجاره ماشین، سرویس شاتل، بار، نگهداری چمدان ها، طبقه اجرایی، رستوران، خدمات اتاق، صندوق امانات، مغازه ها، تور رایگان شهری و … .

هتل گرند سیزن کوالالامپور

Grand Seasons Hotel, Kuala Lumpur tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گرند سیزن کوالالامپور

Grand Seasons Hotel, Kuala Lumpur tourana ir3

هتل گرند سیزن کوالالامپور

Grand Seasons Hotel, Kuala Lumpur tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی