معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.


بنگلور شهری است دانشجویی که با مردمی خونگرم و آرام و مراکز گردشگری جذاب یکی از مقاصد مهم توریستی هند به شمار می رود. در متن جاری برای علاقه مندان سفر به بنگلور به معرفی یکی از هتل های هند واقع در این شهر می پرداریم.

هتل آلوفت بنگلورو وایت فیلد بنگلور یکی از هتل های 4 ستاره شهر بنگلور می باشد. این هتل خوش موقعیت با دسترسی مناسبی که به مراکز دیدنی و گردشگری شهر بنگلور دارد در کمترین زمان باعث می شود به مسافران به نقاط دیدنی شهر برسند. علاه بر دسترسی آسان، اتاق های متنوع هتل شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت مخصوص عروس و داماد جوان، سوئیت VIP و اتاق مخصوص افراد معلول و دارای نیازمندی خاص، از دیگر نکات مثبت این هتل است که این هتل را همانند هتل کیز بنگلور بدل به یکی از مهمترین هتل های بنگلور از نظر مسافرانتور هند و تور بنگلور به شمار می رود.

هتل آلوفت بنگلورو وایت فیلد بنگلور

aloft-bengaluru-whitefield-hotel-bangalore tourana ir

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل آلوفت بنگلورو وایت فیلد بنگلور را می توان فراتر از یک هتل 4 ستاره داسنت. در زیر به این امکانات و خدمات اشاره می شود:

دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر، اتاق های راحت با چشم انداز زیبا، مجهز به وسایلی همچون، تلویزیون صفحه تخت با گیرنده ماهواره، گاوصندوق، چای ساز و قهوه جوش، حمام لوکس و وسایل زیبا، رستوران با منوی متنوع ، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق جلسات، مرکز نگهداری از کودکان، استخر سرپوشیده و استخر روباز، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و ماساژ، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، سالن دارت، صرافی، خدمات تور، گشت درون شهری، ترانسفر فرودگاهی و … .

هتل آلوفت بنگلورو وایت فیلد بنگلور

aloft-bengaluru-whitefield-hotel-bangalore tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل آلوفت بنگلورو وایت فیلد بنگلور

aloft-bengaluru-whitefield-hotel-bangalore tourana ir3

هتل آلوفت بنگلورو وایت فیلد بنگلور

aloft-bengaluru-whitefield-hotel-bangalore tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی