معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ


بانکوک شهری است رنگارنگ با جاذبه های فراوان گردشگری که سالانه افراد زیادی را برای گذراندن تعطیلات به سوی خود می کشاند. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر به معرفی یکی از هتل های تایلند واقع در بانکوک می پردازیم.

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک است که در زمره بهترین ها از نظر موقعیت و خدمات در سطح خود قرار دارد. این هتل با موقعیت فوق العاده خود دسترسی آسانی را به مرکز مد پلاتینیوم و مرکز تکنولوژی پانتیپ امکان پذیر می سازد. همچنین ایستگاه قطار اسکی و مرکز خرید سیام پاراگون، ام بی کی، پاساژ سنترال ورلد، و میدان سیام در نزدیکی این هتل قرار داشته و به آسانی قابل دسترس هستند. این فاکتور موجب شده است تا افراد بسیاری که تور تایلند و تور بانکوک را انتخاب می کنند، این هتل را در صدر هتل های مورد علاقه خود قرار دهند. علاوه بر این امر، طراخی این هتل همانند هتل ماندارین اورینتال بانکوک برگ برنده دیگری برای این هتل است. اتاق های متنوع به همراه طراحی متفاوت و امکانات عالی از این هتل، هتلی ایده ال ساخته است.

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

Centre Point Pratunam Hotel tourana ir

از جمله امکانات و خدمات هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک که تکمیل کننده بحث است می توان به موارد زیر اشاره داشت:

تنوع اتاق ها، طراحی شیک، امکاناتی نظیر تلویزیون و ماهواره، مبلمان راحت، اشپزخانه، حمام و وسایل لوکس، باشگاه بدنسازی، استخر شنای بزرگ، رستوران ها با منوهای متنوع و عالی، امکان برگزاری جلسات خصوصی، اینترنت با سرعت بالا، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مغازه، مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز،سونا،سونای بخار، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی،استخر مخصوص کودکان، کلاب کودکان، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار، پارک ماشین، دربان،آسانسور، خدمات لباس های شسته شده،ملاقات امکانات،مطبوعات، کلوپ شبانه،کافی شاپ، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق 24 ساعته و … .

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

Centre Point Pratunam Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

Centre Point Pratunam Hotel tourana ir3

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

Centre Point Pratunam Hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی